zondag 1 december 2013

One of those days



You probably know them. Those days kids are either whining or doing the exact opposite thing of what you want them to do. 
After two days of trying to hold my temper and being a "good" housewife, I was so glad Big Man took care of the whole bed routine so I could stay downstairs. In silence.

Tomorrow's another working day. Half a day with 90 of my kids at school, half a day with my own two. Who coud have thought those 90 kids were more easy to work with then just two? ;)

I hope you had a great weekend!

Je kent ze wel, die dagen dat je Pattex en behang wenst om je kinderen achter te plakken...
Na twee dagen tot 10 tellen en ook tussendoor de huisvrouw uithangen was ik het zat en was de Grote Man zo lief om de kids naar bed te brengen. Ik bleef beneden. In een heerlijke stilte.

Morgen is het weer een normale werkdag. De ene helft van de dag heb ik 90 kindjes voor mijn neus op school en de andere helft van de dag mijn twee eigen deugnieten.
Wie had gedacht dat die 90 kids bezig houden makkelijker zou zijn dan twee? ;)

Ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad!

2 opmerkingen:

  1. Wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met de gedachte om de kinderen af en toe achter het behang te plakken, haha!! ;)
    Liefs van Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi fijn om gelijkgestemd commentaar terug te lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx