vrijdag 25 juli 2014

Pattern: Slightly Bobbly Hat and Cowl

 photo ff9a46a0-5262-422d-b96f-1f65fde9a986_zps5448964a.jpg 

A little Christmas in July!

I managed to finish the pattern during the last few days and I am so so happy with it!
It is available in both Dutch and US crochet terms.
It is a pattern for both hat and cowl with a nice interlocking stitch. The stitch gives both hat and cowl a bit of texture and it is so soft against the skin!
The pattern itself consists of charts and written instructions and has been tested by a few lovely Ravelry members. It was fun as always!
I made this set with a very nice Aran yarn with coloured specks. So subtle, but really nice. I have worn it the second half of winter!

Jawel, winter in juli!

Het is me gelukt om de afgelopen dagen de puntjes op de i te zetten van dit patroon en ik ben er heel erg blij mee!
Het patroon is net als de vorige verkrijgbaar in zowel US haaktermen als in het Nederlands!
Het is een patroon voor zowel de muts als de col. Voor beiden heb ik een in elkaar grijpende steek gebruikt waardoor de muts en col lekker soepel en zacht aanvoelen.
Het patroon zelf bestaat uit diagrammen en geschreven instructies en zijn wederom getest door een aantal lieve Ravelry leden.
Deze set heb ik gemaakt van Zeeman Tweed garen. Toen ik hem zag was ik verkocht! Het is de zwarte versie met gekleurde spikkels erin. Zo leuk! Ik heb de col en muts de halve winter gedragen en het was gewoon perfect.

The pattern is available in my Etsy store (US version is here and Dutch is here) and in my Ravelry store (only US version for now).
Happy crocheting!

Feel free to Pin and Share!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx