dinsdag 8 juli 2014

Colour love






 

Last Sunday was not a good day. I hit rock bottom that day after days of grading, sorting, reading, mailing on and off with parents and students and in between painting the last room.
It was a bit too much (and that is an understatement).
Plus both kids are in a "I contradict everything mommy/daddy says" phase. No fun.

Today was the deadline for all the grades, and besides having a hissy fit with a few students about not writing their name on the assignment and saving it on someone elses account (and looking funny at me for not knowing who did what of the assignment) it was a day trying to get a bit of a zen feeling.
It is done. Sort of.
Thank God for bright sunny happy colours. 
<3 Colours make me happy! <3
And I treated myself to some Lalylala patterns :) Summer is going to be great!
Have a great evening!

Afgelopen Zondag was echt geen topdag. Ik had een enorme dip na dagen vol met nakijken, sorteren, lezen, heen en weer mailen met leerlingen en ouders en ook nog tussendoor "even" de laatste kamer verven.
Het was een beetje te veel (en dat is een understatement).
Daarnaast hebben beide kids ook nog een "Ik spreek altijd mama of papa tegen" fase. Niet leuk.

Vandaag was de deadline om alle cijfers in te leveren en ook al had ik een "woede-uitbarsting" (professioneel) omdat leerlingen het niet inzagen dat ik niet kan ruiken van wie bepaald werk is als ze hun naam er niet op zetten en het ook nog op iemand anders zijn account opslaan, probeerde ik wat zen momentjes te pakken.
Het is klaar. Ongeveer.
Halleluja voor leuke lieve vrolijke kleurtjes.
<3 Ik houd van kleur! <3
En ik heb mijzelf nog verwend vandaag. Met Lalylala patroontjes :) De zomer wordt geweldig!
Fijne avond, geniet er van!

2 opmerkingen:

  1. Dus niet alleen de kinderen zijn toe aan vakantie maar ook de leerkrachten en ouders ;)
    Wel goed dat je jezelf heb beloont!
    Ik kijk uit naar je 'popjes', ik twijfel zelf ook nog steeds of ik er eentje zou haken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jazeker, die kindjes zijn doodop. Pubers en kleintjes. En de ouders. Ik denk maar: nog even volhouden!
      Ik heb gisteren de patronen binnengekregen, ben benieuwd!

      Verwijderen

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx