zondag 14 september 2014

The Big Shuffle Indoors!









The Big Shuffle of rooms has been done!!! We were working to this moment since May. Sheesh. It is done. The whole front and back have been renovated, adding a dormer, one room became two, putting in new floors, new wallpaper, new paint and the final thing which culminated towards the Big Move was installing the curtains. Hubby and me moved upstairs yesterday early afternoon, and just before dinner I moved Kathelijnes bed and toys to her now room!

I am really really pleased. Now we can see what we were working towards and oh my gosh it looks lovely. Just need to finish emptying the attic once our linen closet comes. All of our clothes are in bags and closets and boxes. And I need to prettify Kathelijnes room! They both shared happily a room from the beginning and now they are apart. Her room is a bit empty now but there are going to be some doll toys from downstairs and an IKEA toy storage unit. And for both rooms I am going to get some wall stickers.

It was a big thing and I am glad we are 95% done!

Happy Sunday!

De Grote Boze Wisseltruc van alle kamers heeft plaatsgevonden! We zijn sinds Mei bezig met renoveren van ons huis. Poeh hee. Het is nu echt bijna klaar. De volledige buitenkant van het huis zit in de kunststof, we hebben een dakkapel laten plaatsen, een kamer gesplitst, nieuwe vloeren in twee kamers, laten behangen, verven en dat alles om te doen wat we gisteren gedaan hebben. Gisterochtend plaatsten we de gordijnen in de nieuwe zolderkamer. En dat was het moment waarop het verhuizen echt kon beginnen! Manlief en ik verhuisden vroeg in de middag en Kathelijne net voor het eten. Ze heeft nu haar eigen kamer!

Ik ben er echt zo blij mee. Nu kunnen we echt zien waar we naar toe hebben gewerkt en o o o wat ziet het er mooi uit. Het enige dat nog moet gebeuren is het legen van de zolder zodra onze nieuwe linnenkast er is. Er staan nog dozenvol met boeken en een hele hoop kleren in vuilniszakken, dozen en kasten. En we gaan natuurlijk nog de kamer van Kathelijne een beetje opleuken. Ze hebben heerlijk een kamer gedeeld vanaf het begin maar nu hebben ze hun eigen stekkie. Die van haar is een beetje leeg nog, maar we moeten nog wat poppenspeelgoed van beneden boven zetten en een IKEA speelgoedkast halen. En ik ga nog muurstickers regelen voor allebei.

Het was een grote klus en ik ben blij dat we voor 95% klaar zijn!

Fijne zondag! 

3 opmerkingen:

  1. Hoi! Via via kwam ik op je blog terecht. Het ziet er leuk uit dus ik ben meteen volger geworden! Je huis is erg mooi geworden. Wij hebben onlangs ook een verhuisronde gedaan, wat een werk is dat zeg. Jullie resultaat mag er zeker zijn! Groetjes,Lotte (friemelentinus.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel en leuk dat je me volgt. Wat een bereklus. Ik ga jou ook volgen!

      Verwijderen
  2. Haha, ik las de titel te snel en dacht dat er iets aan je deuren (doors) had veranderd. Dus ik maar kijken naar de eerste twee foto's en kon maar geen verschil in de deuren ontdekken :-) Hmmm, ik ben weer lekker wakker vandaag! Erg mooi geworden verder hoor, voor die dakkapel is echt een aanwinst!! Geniet van het resultaat :-)

    BeantwoordenVerwijderen

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx