donderdag 9 oktober 2014

The Home........





 

I had a "blurgh" feeling yesterday evening and I am trying to shake it off...
Even though we did not have to go to school yesterday and were completely free to do whatever we wanted I felt exhausted and stressed out yesterday evening.
The kids and my dear hubby had to endure my temper. I feel bad.
I had a lousy night, maybe because of the full moon?
I don't know!
I am going to relax, go with the flow today, prepare some lessons and collect some blogpost ideas but I am not going to stress myself out.
Let's crochet and relax!

 Ik had een enorm baalhumeur gisteravond en ik probeer het van me af te schudden...
We hoefden niet eens heen en weer te karren naar school en we waren dus de hele dag helemaal vrij om te doen en laten wat we wilden. Ik was die avond moe en opgefokt.
Misschien had ik wat minder moeten opruimen.
De kinderen en manlief moesten het helaas ontgelden en man, daar heb ik spijt van.
Ik heb een rommelige nacht gehad qua slaap, misschien door de volle maan?
Geen idee!
Ik ga relaxen, me mee laten voeren door de stroom, lessen voorbereiden en een paar blogposts ideetjes verzamelen. Ik laat me niet gek maken.
Lekker wat haaktijd inplannen en relaxen!

xx
Barbara

P.S. The wardrobe in the picture is our new wardrobe! It was designed and handmade by de Grenenhoeve!
P.S. de kast in de foto is onze nieuwe kast! Met hulp van de Grenenhoeve ontworpen en gebouwd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx