woensdag 22 oktober 2014

All New: Video Tutorials/Vlogs!



Hello hello my dear readers!

Yes you read it right, I am starting out video taping my hands, hook and yarn to help out new crocheters by showing the beginnings of crochet!

Two weeks ago I asked a simple question on several Dutch crochet fb groups: "I have a camera on hand and I am not afraid to use it, what do you want me to show?"

I got more than a hundred replies and I have made an inventory of all the subjects and sorting them into several categories. And I gave a shot at trying the video camera my hubby bought several years ago.

Een hele goede dag lieve lezers!

Ja, je hebt het goed gelezen, vanaf vandaag ben ik ook te horen en te zien op video met mijn handen, haaknaald en garen om haaksters/hakers te helpen met beginnerstechnieken!

Twee weken geleden vroeg ik op een aantal Nederlandse haakgroepen op FB: "Ik heb een camera tot mijn beschikking, wat mis je nu vooral op YouTube aan Nederlandse haakfilmpjes?"

Ik kreeg meer dan honderd reacties en ik heb een lijstje gemaakt van alles suggesties en onderwerpen en heb ze gerangschikt naar niveau en categorie. En ik heb dus de camera uitgetest die mijn lieve echtgenoot een aantal jaren geleden kocht.



Well, after two video taping sessions I am happy to announce that my YouTube channel, Zomaar Een Dag, is now alive and kicking with several Dutch Learn to Crochet video's!

I am in the process of filming them in English as well, so in the upcoming weeks more and more video's will be uploaded.

I would love to make this project with input of you, my dear reader, so if you have any suggestions for a video or tutorial please drop me a note over here! I am going to work my way from the basics (now only available in Dutch, English will follow shortly) up to more advanced techniques and stitches.



Nu, na twee video sessies (en ook de derde) kan ik al stuiterend van blijdschap melden dat mijn YouTube kanaal, Zomaar Een Dag, helemaal live is met een aantal Nederlandse Leren Haken video's!

Er komen nog meer Nederlandse aan (hopelijk werkt het weer en de kinderen mee) en daarna ga ik ook met de Engelse aan de slag. De komende weken wordt het kanaal dus voller.

Ik zou het super vinden om dit project gestuurd te laten worden door jullie, mijn beste lezers, dus als je een suggestie hebt voor een video of tutorial laat het me weten in een comment of berichtje! Ik ga eerst de basis neerzetten en daarna gaat het verder met gevorderde technieken en steken.

Not every update on new video's will be on the blog, but will be implemented in older blogposts from the Learn to Crochet Simple Style course, so if you want to have all the updates, please 'like' me on my facebook page "Zomaar Een Dag" because there I will post everything!

Niet iedere update over nieuwe video's zullen hier op de blog geplaatst zijn, aangezien ze eerst vooral de posts van de Simpel Leren Haken cursus zullen ondersteunen, maar als je alle updates wil is het verstandig om mijn facebook pagina "Zomaar Een Dag" te liken en dan blijf je op de hoogte!

Happy viewing!
Veel plezier met kijken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx