woensdag 23 september 2015

Texel...






 

Wat was Texel toch fijn deze zomer.... 
Ik keek de foto's vluchtig door en deze geven toch echt wel het Texel gevoel. 
We grappen wel eens dat we zouden willen verhuizen daar dit eiland maar serieus, wat is het daar mooi.
Heerlijke fietstochten gehad, lekker naar het strand en de vuurtoren, duinen en het bos. 
Ondanks dat de kindjes niet echt meewerkten hebben we van de natuur genoten!

~~~~~~

I how I adore this Dutch island.
I browsed through my vacation pictures and I think these capture my feelings the most.
Hubby and I joke sometimes that we want to move to Texel permanently and yes, we really consider it. Maybe one day?
We had lovely bike trips this summer and enjoyed the beautiful beach, the famous light house, dunes and the woods.
Even though the kids weren't particularly cooperative during our vacation we enjoyed all nature had to offer!



5 opmerkingen:

  1. Texel? Je bent toch in Barcelona...? Allebei mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er vroeger veel geweest maar nu al jaren niet meer. Je brengt me op ideeen...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's! Ik ben er nog nooit geweest, maar volgens mij moet dat toch echt nog een keer gaan gebeuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allemaal prachtige foto's groetjes Marie-Claire

    BeantwoordenVerwijderen

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx