donderdag 3 september 2015

Vlog #2 : My Furls Hook in Action!



Na lang beraad heb ik besloten dat de vlogs voorlopig in het Engels gaan gebeuren aangezien ik gistermiddag alleen maar heb zitten vechten met YouTube om de ondertiteling aan het werk te krijgen. Niks sloeg hij op, twee keer heb ik alles opnieuw zitten typen. Daarna bekeek ik eens mijn statistieken: serieus de helft van mijn bezoekers praat Nederlands, de andere helft niet. Het leek me niet echt eerlijk om het dan alleen in het Nederlands te doen.

Ik gaf het op. Voor nu dan.

Ik heb wel een ander programma gevonden maar dat moet ik nog even uitzoeken!

Maar goed: ik dacht ik laat mijn mooie haaknaald, die ik gisteren in een review besprak, maar in actie zien! Ik laat vooral even zien hoe het zit met het "rollen" dat je met deze naald doet.

Veel plezier!


~~~~~~~~

After much deliberation I decided that the vlogs will be in English for now. I can't get any subtitling up and running on YouTube so I threw in the towel.

In this vlog I will show you how to use the Furls crochet hook from yesterday's review and I thought it would be nice to show you the "rolling" motion you actually do with this hook.

Have fun!

2 opmerkingen:

  1. Het lijkt me wel wennen aan z'n haaknaald maar ik zie wel mogelijkheden. Aangezien ik beperkingen heb ben ik steeds op zoek naar nieuwe mogelijkheden...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach we gaan gewoon in het Engels mee hoor. Leuk die nieuwe haaknaald. Had hem alleen nog maar op plaatjes gezien.

    BeantwoordenVerwijderen

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx