vrijdag 24 juli 2015

Summer Inspiration & Time Off


Goedemorgen!!
 
Tsja hoe gaat het hier? Rustig aan en kalm een beetje is een goede manier om te omschrijven wat er achter de blog gebeurt. Ik doe boodschapjes, breng het huis aan kant, haak wat, droom wat en werk alvast vooruit voor volgend schooljaar.
 
Week twee van de zomervakantie is begonnen en ik moet zeggen dat het wel even wennen is! Ik neem het er maar van, zoveel rust. Het hoofd moet nog even stil worden.
 
Ik neem ook een kleine vakantie van de blog, zoals voorgaande jaren. Ik merk dat ik even wat tijd moet nemen om weer nieuwe ideeën te krijgen en wat te prutselen aan nieuwe projectjes. Even een hoop inspiratie vergaren zodat ik er over een paar weken weer volop tegenaan kan en jullie vanalles kan geven!
 
Vanaf 24 juli gaat de blog even op "stil". Tot 22 augustus.
 
Niet helemaal stil hoor! Ik zal er voor zorgen dat er iedere maandag een muziekje is voor degenen die werken, iedere woensdag een Inspiratie post en op de zaterdagen een doorlopende zomer link party.
 
Degenen die mij kennen weten dat ik niet helemaal weg ben :) Ik zal nog wel commentaar geven, maar geen tutorials/patronen/persoonlijke blogposts. Daar ga ik nu weer energie voor opsparen!
 
Ik wens iedereen een superzomer, en hopelijk gaat het weer nog een beetje meezitten!
 
Ik ben nog wel te vinden op Facebook en Instagram :) Natuurlijk lees ik jullie berichtjes, maar terugreageren doe ik na de pauze!
 
xxx
Barbara


~~~~~

Howdy!

I do have to say it feels kinda weird to slow down these first weeks of summer vacation. Not a lot happens on day all of a sudden! I did try to do stuff such as cleaning and decluttering, but I am really slowing down at the moment. One day at a time and I really needed this.

I hope you are enjoying your summer!

I am writing this post mostly to say I am taking a little Summer Break, just as the last few years. I need to power up the inspirational battery and develop a few new ideas and getting the buzz again.

From July 24th the blog will become a little bit silent. Until August 22nd.

But I will not leave you alone completely.

I tend to read blogs more in summer and as a solution I have created a few inspirational posts for you, my dear readers to read during the break.

Every Monday there will be music for those who have to work, every Wednesday something inspirational and every Saturday there will be an ongoing Link Party.

I will be posting now and then on Facebook and Instagram during my break and when I am back I will go on normal routine and reply to your messages.

Have a great summer peeps!

xx
Barbara

7 opmerkingen:

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx