maandag 13 juli 2015

No-Dairy Week Day 1: Strawberry jelly






"een gezonde geest in een gezond lichaam"

Zowel mijn lichaam als geest heb ik een beetje verwaarloosd de afgelopen weken.. En helaas werden mijn opgeblazen buiken en pijn in mijn buik steeds freqeunter. Tijd om rust te nemen! Om het soort van te resetten ga ik compleet melkvrij in plaats van lactosevrij (ik ben lactose intolerant). Ik wil het wel een beetje leuk houden dus iedere dag post ik iets lekkers zonder melk!

Vandaag: jelly met aardbeien! Gewoon het pakje volgen, aardbeitjes schoonmaken en laten opstijven in de koelkast!

~~~~~~

"an healthy mind in a healthy body"

I've neglected both actually in the past few weeks and the effects were noticeably. My bloating symptoms and stomach cramps were bothering me more and more. It seemed to me I was getting more lactose intolerant than normal. Time to reset! I am cutting out all diary this week. And to keep up my spiritis I will post something diary free and yummy every day!

Today: Strawberry jelly pudding! Just follow the directions on the package, cut up strawberries and put in the fridge for a few hours! 

2 opmerkingen:

  1. Ik zie je met een pak Campina Lactose vrije melk. Deze had ik ook gekocht voor mijn zoontje, maar hier blijkt wel degelijk lactose in te zitten. Mijn zoontje verdraagt deze niet. De melk van minus-L verdraagt hij beter!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor de tip! Ik wist dat er wel een klein percentage inzat, maar ik had er geen last van. Nu misschien wel dus. MinusL koop ik vaak voor de slagroom. Yum!

      Verwijderen

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx