zaterdag 18 juli 2015

No-Dairy Week Day 4/5: Pasta Again!


En nog een keer pasta! De eerste keer woensdag was eigenlijk niet de bedoeling, want we zouden Kofta eten maar de mix was echt overal uitverkocht. Zo gek!
Deze keer maakte ik een witte saus met Alpro soja cuisine. Lekker gekruid met eigen kruiden en knoflook. Als vulling koos ik voor zalmsnippers (we willen namelijk vaker vis eten), mais uit blik, wat champignons en bosuitjes!

De man en kinders kregen er ook geraspte kaas over. Yum!

Vandaag gaan we BBQen bij vrienden dus ik denk dat ik melkvrij verder moet loslaten voor vanavond. Gelukkig heb ik speciale lactase pilletjes in huis en ga ik morgen weer verder met melkvrij eten.

xx
Barbara



~~~~~

Another pasta option! This time I made a white sauce with Alpro Soja Cuisine. This is a plant based cooking cream and I really like to use this as a base for any creamy sauce.
I spiced it up with dried herbs and garlic and added shredded salmon, corn, mushrooms and some onion.

The husband and kids got to add some shredded cheese. Yum!

I don't think I will get a dairy/lactose free dinner tonight as we are going to a BBQ with friends so I am putting in lactase enzyme pills in my purse. Just in case. And tomorrow I will go diary free again!

xx
Barbara

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx