vrijdag 26 augustus 2016

Good New Year







Dag lieve mensen, ik ben weer terug!!

Onze vakantie is ten einde en het gewone leven is weer begonnen. Ik ben blij om hier weer vol frisse moed (haak) berichtjes te mogen plaatsen.
We zijn heerlijk weggeweest naar een vakantiepark in Nederland met onze kindjes en in vergelijking tot de afgelopen twee jaar (waarin we heel veel botsten met onze oudste) was dit een geweldige vakantie.
Ik denk dat de hoeveelheid die ik gebreid/gehaakt heb gedurende de vakantie laat zien  hoe het was: de projectjes zijn bijna niet gegroeid, dus veel van andere dingen genoten!
Heerlijk boeken gelezen, uitjes gedaan, genoten van de natuur en iedere dag een soort dagboekje in mijn bullet journal bijgehouden (zo leuk!).

In Putten (waar we waren) ben ik ook bij de plaatstelijke wolwinkel "Creatief Putten" geweeest. Mocht je in de buurt zijn, het is een hartstikke goed gesorteerd winkeltje!

En nu gaan we weer de routine in. Het is weer even wennen, maar na wat dubben en plannen komt het allemaal wel goed denk ik zo. Ik heb weer andere klassen op mijn werk en de kindjes gaan alweer naar groep 5 en 2. Man wat gaat het snel! Manlief begint met een nieuwe baan over een week. Het is een overgangsperiode ofzo, maar wel een positieve.
Op de blog kun je in ieder geval iedere vrijdag een post tegenkomen. Op mijn Facebook en Instagram zul je bijna dagelijks iets vinden (nu helemaal aangezien ik een betere telefoon heb whoei!).

Status na de vakantie: een kwart sok, een vijfde sok en een start voor de nieuwe winter MCAL!

Wat heb jij gehaakt deze vakantie?

Liefs en tot volgende week


~~~~~~~~~~~~

Hello hello my dears, I'm back!

Vacation has ended and I am getting back in the normal life swing.. I am so glad to be back here and posting posts full of happy (crochet) things again!
Our vacation was superb (in comparison to the last two summer vacations in which we struggled with the behaviour of our eldest) and we had a lovely time in a bungalow park in a beautiful spot in the Netherlands. I did not crochet or knit much. I came back with the same bit of crochet for the new winter MCAL and added only about 5 cm of knitting to my socks. I was too busy with enjoying myself with other stuff such as hiking, biking, swimming, reading, bullet journalling and just enjoying the weather. It was great.

Now we are back home and going back to our little home routine....  It's an adjustment period I think. I will be getting into the whole teaching thing, Geert and Kathelijen are starting their new year and my Hubby has a new job starting in a week. I think the coming months will be great.

So I am glad to be back! You will find a blog post on here every Friday and every once in a while on another day. For (almost) daily tidbits you can hop over to my Facebook and/or Instagram.

What was your summer project?

Lots of love and see you next week




Barbara

6 opmerkingen:

  1. Welkom terug in het gewone dagelijkse leven. Zo te lezen en te zien was jullie vakantie geslaagd. Goed dat het haakwerk even is blijven liggen. Dat kun je in het gewone leven weer een plekje geven.
    Ik heb nogal wat gehaakt, teveel om op te noemen (zie mij blog), maar ja ik was ook niet op vakantie.

    Groetjes en fijn weekend, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Margaret!!!
      Ik moet eerlijk bekennen dat ik de tijd thuis ook niet veel gehaakt heb.... ;)

      Verwijderen
  2. Je klinkt heel enthousiast, dus ik ben blij dat je vakantie zoveel deugd heeft gedaan!
    Fijn dat je terug bent!
    Alvast veel succes voor het nieuwe schooljaar en ook met de nieuwe baan van je man.
    (Zelf heb ik redelijk wat gehaakt, maar minder dan ik zou willen. Komt door allerlei gebeurtenissen, zowel positief als negatief, maar het komt allemaal weer goed )
    Groetjes,
    Sigrid
    PS: Leuk, dat logboek met foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel erg bedankt voor de wensen :) Ik hoop dat het ok met je gaat maar ik merk ook dat het met ups en downs gaat en dat mijn zin in haken daar ook onder invloed van is.

      groetjes
      Barbara

      Verwijderen
  3. Fijn, dat je weer terug bent! Ik kijk al uit naar je berichtjes.

    BeantwoordenVerwijderen

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx