zondag 14 februari 2016

52 Crochet Flowers Challenge Week #9





"Het is natuurlijk geen challenge als je er af en toe geen zin in hebt!" zei mijn lieve man :)

Hij heeft natuurlijk gelijk! Al nam ik wel drastische stappen tijdens deze challenge: ik deed al mijn Phildar katoen de deur uit! Maar ik had nog geen alternatief.... En zat ik tot voor kort tot mijn oren vol met schoolexamens... En geen tijd om nieuw katoen te scoren.
Dus gister stapte ik op de fiets naar mijn wolwinkel (The Knitwitch) voor nieuw haakgaren. Daar werd ik door Marjan (de vrouw van de eigenaar, jawel een man is de baas bij deze winkel!) met Scheepjes Cocktail op een stoel gezet en werd me een haaknaald overhandigd. Wauw! Dat haakte lekker! Ik nam een aantal kleurtjes mee, maar hoe dom, geen wit! En vanochtend kwam ik erachter dat een sneeuwklokje aan de beurt was. Oeps!
Lang verhaal kort: ik haakte een puffy flower, en het patroon is hier gratis te vinden. Dit patroontje is denk ik perfect voor bloemetjes om ergens op te naaien.

Fijne zondag!


~~~~

"It's not a challenge if it's easy!" my dear husband said. :)

He's right ofcourse. Although I did do drastic things during the last few weeks in releation to this challenge. I sold off all my cotton yarn. I had so many tests to score and didn't have time to find a new brand of yarn to love.
So yesterday I hopped on my bike and got to my LYS. I got to test Scheepjes Cocktail and boy, it was nice yarn to work with! I took a few balls home. But this morning, after checking my challenge, I found out I had to buy white yarn for a snowdrop. Whoops.

I took a few steps to week no. 9 :) A puffy flower, with a cute free pattern over here. I think these flowers will look lovely as an embellishment.

Have fun this Sunday!



xx
Barbara

3 opmerkingen:

  1. Cocktail dus. Hebben ze hier in de winkel ook geloof ik. Zo te zien is dat een draad die niet splijt. Veel plezier er mee! Schattig bloemetje trouwens. Heb ik ook al eens gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk bloemetje. Ik ken het garen niet. Fijn, dat het zo lekker haakt. Geniet van je kleurtjes (en wit komt daar vast nog wel bij).

    BeantwoordenVerwijderen

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx