donderdag 5 maart 2015

Tutorial: Attaching new yarn/Changing colours


Kijk, soms heb ik van die ideeen voor een tutorial, en die blijven dan weken in mijn hoofd plakken op de tweede plaats omdat er andere ideeen er voor piepen en dan dus belangrijker zijn! Zo erg! Arm idee nummer 1 zakt dan naar beneden... 

Het idee dat deze week (gister kwam het opeens in me op) op nummer 1 kwam zie je hier onder. Ik merkte dat ik in mijn basiscursus een van de belangrijkste dingen was vergeten: wat doe je als je bolletje garen onverhoopt op raakt gedurende je werkje? Paniek? Nee hoor, gewoon aanhechten. Kijk maar mee met de video. Ik laat meteen zien hoe je deze techniek ook kan gebruiken voor het wisselen van kleur midden in een toer. Hopelijk volgende week het idee dat al weken op nummer 2 staat!

Hoe wissel je van draad of van kleur midden in je toer/werk/ronde?



Veel plezier met de tutorial!

~~~~~~~~~~

You see, sometimes I have these gazillion ideas for a tutorial but they seem to stay at the back of my head because some other brilliant idea pops up. Poor ideas. They have to wait until they are important enough to be put into video! I really was determined to let you see a very cool stitch until I was pondering last night and thought: "Hey, I do not have a tutorial on attaching new yarn!"

This is such a basic idea every crocheter NEEDS. And I do not have it here on my blog. Shame on me!
So idea number 1 got to be idea number 2 and I recorded a quick tut on how to attach new yarn when you are running out on yarn OR when you want a clean colour change in the middle of a row or round.

Hopefully idea number 2 will be and stay idea number 1 next week!

How to attach new yarn or change colours in the middle of your work/row/round?



Have fun with the Tutorial!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx