woensdag 29 februari 2012

Voorjaarsvakantiebeslommeringen

Zou dat een woord zijn?
Een voorjaarsvakantie vol dagelijkse beslommeringen, maar wel lekker relaxed. Zo voelt het. Helaas kriebelt er wel de noodzaak nakijkwerk te verrichten, maar dat verdring ik nog heel even.
Van het lijstje zijn al aardig wat dingen gedaan. Echt nodig zijn het wasmonster verslaan en de vloeren schoon te krijgen en dan zijn we weer redelijk bij!


De vingertjes zijn bezig bezig bezig. Ik had mijzelf voorgenomen mijn Granny Stripe voor mijn verjaardag af te hebben en ik denk dat het me gaat lukken. Maar al die eindjes....


Dit was de situatie gisteren..... Ik weet dat ik niet de enige ben die een enorme hekel aan het wegwerken van eindjes heeft.. Sowieso, die laatste stap om projectjes af te krijgen gaan altijd zo enorm tergend langzaam. Het moet gewoon af zijn!


Streepje voor streepje. Op dit moment moet ik er nog acht, dus ik hoop dat aan het einde van de dag het af is. Terwijl ik dit typ, ligt de kleine man onder de Granny Stripe op de bank (dekentjes zijn heerlijk) en is hij in slaap aan het sukkelen :)

Want voorjaarsvakantie betekent ook lekker chillen, wat langer in je pyjama rondlopen. Dat is het fijnste ooit in de ogen van de kleine man. Vanochtend lag hij zo op de bank:



Lekker een beetje liggen en kletsen. Hij was vooral aan het vertellen dat het zo enorm lekker warm en lekker zacht was onder de quilt :)

Ook mogen we genieten van alle fantasiespelletjes.


De Transformer moest in het bakje met afgeknipte draadjes liggen want hij was moe. En dan bleef hij lekker droog. Prachtig! En nu is het heel stil in huis... De kleine dame slaapt, de kleine man slaapt. Ik ga even een was in de wasmachine gooien en wat opvouwen denk ik zo.

Dagdag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx