maandag 20 februari 2012

Feeling a bit under the weather..

Niet zo best dus, die lichamelijke gesteldheid van mij. Ik weet niet zo goed wat er aan de hand is, maar mijn lichaam sputtert. Dus zijn we ziek thuis. De kleine man en dame zijn naar de gastouder, dus ik heb het rijk alleen. Heerlijk even totale stilte om me heen. Er zal vandaag niet veel uit mijn handen komen.

Of toch wel?

Nu ik het rijk alleen heb en eigenlijk mijzelf verplicht heb om de dag op de bank te spenderen, gaan natuurlijk de vingers jeuken...

Na een jaar lang in winterslaap te zijn geweest, is mijn Granny Stripe weer van zolder gehaald. Na de geboorte van de kleine dame heb ik er helemaal niks meer aan gedaan. Dus nu heb ik het in mijn hoofd gehaald dat hij af moet zijn. Over twee weken min 2 dagen om precies te zijn :)


In deze tas zitten Wibra Saskia en Zeeman Royaal bollen. En een eenzaam Scheepjes bolletje (de gele). Heerlijk al die kleurtjes bij elkaar. De projecttas is ook een eigen frobelproject gemaakt van dik katoen met paprikaatjes.
Dus je kunt je voorstellen dat de Attic 24 gekte weer een beetje heeft toegeslagen bij mij!
We haken vrolijk verder, nog iets van 18 streepjes te gaan, in volledig random volgorde...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx