woensdag 1 maart 2017

Chit Chat Wednesday: Amsterdam




De kindjes uit logeren en de man gewoon naar werk. Ik had een dag helemaal alleen in te vullen en in plaats van vastgeplakt aan bank zitten (ook verleidelijk) koos ik er voor om naar een stad te gaan waar ik al in geen eeuwigheid meer was geweest!

Ik treinde vrolijk naar Amsterdam en tussen de hagel, regen en zon zag ik deze mooie kopjes in het Begijnenhofje.

Vrijdag meer over mijn bezoekje, want ik kon het natuurlijk niet laten om een wolwinkel te bezoeken. En er met lege handen uit te komen :)


Fijne woensdag!


~~~~

The kids away for a sleepover and hubby working left me with an empty day this week and I decided to visit the city I hadn't been in years: Amsterdam. I picked up the city vibe I love and visited some familiar stores I missed so much. In between hail, rain and sunshine I popped into the Begijnenhof and there I saw Spring!

More on my Amsteram visit will be in the Friday post. Ofcourse I visited a yarn shop and I will tell you all about it.

Happy Wednesday.


xxxxxxx

Barbara

Follow me

1 opmerking:

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx