woensdag 2 december 2015

Right on Track!






Ik moet zeggen, het effect van de oefeningen waar ik over vertelde in de laatste vlog werpt zijn vruchten af en als ik heel eerlijk ben zet ik nu eindelijk goed door met het iedere dag doen van ze.

Ik haak serieus veel meer en dat is te merken! De MCAL is bijna klaar (nog 4 toeren ofzo) en de testers staan te trappelen om morgen te beginnen met het testen van het patroon. En dus lieve mensen, goed nieuws. Alle data die je hier vindt gaan dus echt gebeuren. Ik vind het zo spannend!

Verder haken we aan andere projectjes en ben ik natuurlijk weer in mijn hoofd al meters garen aan het haken en heb ik een beeld van nieuwe projectjes die ik het liefst morgen al af zou hebben.

Ik hoop dat 2016 een lekker tomeloos haakjaar wordt. Vooral volhouden.

December is begonnen dus het is nu aftellen geblazen.....

Vanochtend zat ik alleen bij de huisarts vanwege rugklachten, maar ik mag het nog even aankijken. Twee weken geleden stond ik op met rugpijn en heb ik een paar dagen zo stijf als een plank met een grimas op mijn gezicht rondgelopen. Echt niet leuk. Nu gaat het gelukkig beter, maar ik moet echt op mijn lijf en geest letten. Morgen ga ik weer proberen te yoga'en.

Ik denk dat mijn lijf toch wel reageert op de stress... Nog 2 weken en dan is het kerstvakantie! Dat betekent rustig aan, pootjes omhoog. Maar als ik dat echt wil betekent het wel nog even twee weken knallen op school zodat ik niet met werk in de vakantie zit... Nog even door! Soms zou ik willen dat ik net zo relaxed als onze poezen zou zijn. Die liggen al de hele ochtend heerlijk te slapen..

Fijne woensdag!

xx
Barbara

P.S. ik zoek een patroon voor gehaakte kindersokken... Ik heb alleen maar volwassen maten, maar ik weet niet of ik dezelfde "regels kan aanhouden. Heeft iemand een linkje naar een patroon?
~~~~

I have to say, I've really  noticed the effects of my physical therapy I've talked about in my last vlog excercises this time. Maybe because I procastrinated last time and ditched it all together. Now I am a good girl and do them every evening. I really can crochet longer without fatigue!

So I am gearing up and I can happily say the MCAL is almost finished and the testing phase is starting. Tomorrow. This also means that it is really happening. I am terribly excited about it. So excited.

And meanwhile, I think we all have a knack for this, I am already crocheting a gazillion other projects in my head and am sorting through my yarn dreaming up new WIPs. Only if I could crochet all day...

And the countdown to 2016 is happening... Can you imagine? A whole new year is peeping on the horizon. I hope it will be a good crochet year.

On the other side my body is letting me down a bit. I am dealing with back aches for about two weeks now and I just got back from the GP. I have to watch my posture and if it doesn't get better I have to have a physical therapy visit..

I think my body is telling me to slow down, but it's hard. I really want to do NOTHING during the Christmas vacation, ergo I am doing lots of work right now. Two more weeks and then it's over. I know the stress isn't good for, but I just can't afford to stop right now.. Sometimes I just want to be a cat. Snoozing the whole day..

I keep on going!


Have a great wednesday

xx
Barbara 

P.S. Does anybody know of a pattern for crocheted childrens socks? I cannot seem to find a good one... TIA!

5 opmerkingen:

  1. Als je het boekje "Sokken haak je zo" van Jo An Luijken koopt, krijg je alle tips die je nodig hebt voor het haken van kindersokken op maat. Het is echt een geweldig boekje!
    marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had je al via de mail geantwoord, maar ik ga denk ik dat boekje binnenkort maar eens bestellen!

      Verwijderen
  2. Nou doe dan maar rustig aan er komen nog zoveel drukke dagen.. Beterschap..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw agenda staat super vol, goed het allemaal lukt zeg. Maar pas op jezelf.

    BeantwoordenVerwijderen

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx