zaterdag 3 oktober 2015

Oktober Link Party part 1

Hallo!!!!

Wat hebben jullie fijn gelinkt de afgelopen maand :) heel blij ben ik met jullie input.

Maar wat is de top 3? Check het hieronder en link vooral mee in oktober!!

Een heel fijn weekend

xx
Barbara

~~~~

Hi there!!

You have been awesome linking up here in the past month. I love your input!

But who got the most clicks? Check it out and continue to link in October!

Have a great weekend


xx
Barbara


Top 3 most clicked links:

Number 1

 



Number 2

 


Number 3





Have fun with the new link up!

~ Follow me on Twitter / Facebook / Pinterest / Instagram for more inspiration! ~





3 opmerkingen:

  1. Tjonge, 2 keer in de top 3! Ik ga gauw weer linken voor de volgende maand!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow... ik sta in de top 3!!! voel me vereerd.. gauw dingen afmaken voor deze maand!

    BeantwoordenVerwijderen

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx