vrijdag 3 juni 2016

O hi!



Ik ben er nog!

Alleen een beetje ondergedoken. Vandaag legde ik de hand aan de (een na) laatste loodjes van mijn eerste correctie van mijn examenleerlingen. Man wat een taak! Maar na 12 uur (!) nakijken ben ik er doorheen. Ik heb medelijden met mijn collega's geschiedenis die alleen maar open vragen moeten nakijken. Ik heb de mazzel dat ik nog meerkeuzevragen er tussen door heb.

Misschien had je verwacht dat vandaag het eerste deel van de MCAL hier zou staan, maar helaas. Ik heb het een weekje opgeschoven. Heb je wel al garen gekocht? Zo niet dan heb je nog een weekje de tijd!

Verder heb ik tussendoor veel gedaan aan haakwerk voor de MCAL, kindjes bezighouden en slakken wegvangen. Ik denk dat dit het wel allemaal opsomt van de afgelopen twee weken :)


Een heel fijn weekend, hopelijk wordt het snel mooier weer! Ik ga weer terug in een normaal blogritme over een weekje of twee, maar volgende week vrijdag start de MCAL echt. Beloofd :)


~~~~~~~

I'm still here!

Just a bit covered under dust and exams. I just finished grading my GCSE exams but will be receiving another batch next week.... I am happy to say I am crocheting in between and working on the MCAL, pushing the pattern to perfection. 

I know I promised you part 1 today, but I postponed it with a very very good reason. Just wait and see!

In the meantime I pottered a bit in the garden, keeping the kids entertained and played catch with lots and lots of slugs.....

I wish you all a very nice weekend with hopefully better weather!  I will return to a normal blogging schedule in a week or two, but the MCAL will start next Friday.



xxxxx
Barbara

2 opmerkingen:

  1. Ja, wat een enorme klus hè, die examens (ik zie mijn vader nog zitten aan de tafel, dag in, dag uit; nu kijkt alleen mijn moeder daar nog naar...). Ik zou zeggen: 'rustig aan, niet alles tegelijk'. Ik ben benieuwd naar je patroon.

    BeantwoordenVerwijderen

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx