vrijdag 5 mei 2017

Vakantie! // Vacation!






Ik heb vooral uitgeslapen (dat was de laatste week echt nodig met een snurkende vent naast me) en me om de koters bezorgd deze vakantie... Het was fijn! We zijn naar het Museon geweest, naar het springkussenfestival, naar een poezencafe etc, etc
Maandag weer aan de bak....

Het was een vakantie waarin ik even lekker mijn gang kon gaan, zowel qua tijd met de kinderen als met haken. Twee nieuwe ontwerpen rolden uit mijn handen; een muis en een citroentje!

Vanaf maandag begint de examenperiode voor mijn 6vwo klas. Zo spannend! Eind mei wordt het dan ook druk voor mij omdat ik examens moet nakijken. Gelukkig heb ik voor de blog een plannetje ;) Houd hem in de gaten, volgende week komt er een dienstmededeling!


~~~~~~~~~
 
The May vacation was all about sleeping in, PJ days and going on trips with the kids. It was fun. Coming Monday we will back to normal work/school routine...

I got things done on my own pace which was really nice, either going out impromptu with the kids and concerning crochet and other crafts. I have made two new crochet designs; a mouse and a citron!

Monday marks the start of the GSCE period for my 12th grade. It's always very exciting! The last weeks of May will become very intense for me as I will be grading the biology exams my students have taken. Luckily I have  plan for the blog, so keep your eyes open. There will be an announcement next week :)




xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Barbara

Follow me
Blogger Tricks

2 opmerkingen:

  1. Estoy segura que esas vacaciones os han llenado de ánimo para emprender de nuevo la rutina!!! Los niños son preciosos!!
    Besos.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een fijne vakantie zo te zien! Leuk die gehaakte citroen, lekker zomers!

    BeantwoordenVerwijderen

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx