woensdag 21 juni 2017

Chit Chat Wednesday: Here comes the Sun..




"Hoe gaat het met je?"
"Ik wil mezelf in een balletje oprollen en me in een hoekje verstoppen."


Dat is mijn antwoord de afgelopen week... Ik kan het verder niet omschrijven maar het is zwaar nu. Ik houd mezelf bezig, maar in mijn achterhoofd knaagt bovenstaande zin. Een tijdje niks doen. Dat zou fijn zijn. Ik probeer mezelf op te peppen maar dat is echt heel moeilijk nu. Morgen weer naar de psycholoog en volgende week (als de toetsweek is afgelopen) meer rust nemen.

Vandaag maak ik het 2e deel van de CAL af en ga ik met de kindjes uit eten dus daar ligt mijn focus!

Ik ga eens kijken of ik de zon naar binnen kan laten komen op de langste dag van het jaar (fijne midzomer!) en ik ga haken vandaag...

Tot vrijdag!

~~~~

"How are you doing?"
"I just want to curl up in a ball and lie down in a corner."

This has been my reply the last week... I can't exactly describe the feeling but I am not well at the moment. I do keep myself busy but there is a tiny voice nagging in the back of my head. I long for a day withouth commitments.
On the positive side I will be finishing the second part of the CAL today and will be dining out with the kids so that is what I will be focussing on today!

Let's see if I can let in the sun today and get some hooking done!



See you next time!


xxxxxx

Barbara


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx