donderdag 18 mei 2017

Nieuwe zomer CAL: Fruit & Groente // New summer CAL: Fruit & Veggies



Haken jullie mee? Vanaf vrijdag 16 juni publiceer ik allerlei groente en fruit patroontjes die ik heb gemaakt voor mijn dochters winkeltje! Een aantal zijn nog in ontwikkeling, maar hierboven zie je alvast wat voorbeeldjes; een wortel, een radijs, een tomaat (nog zonder kroontje), een citroen en een sinasappel! Er komen er nog meer bij :)

Vorig jaar kreeg ze voor haar verjaardag een kassaatje en een mini winkel stellage en lukte het me om een tweetal groentes te haken... Maar ik vergat ze te publiceren!

De afgelopen maand heb ik de ontwerpjes aangevuld en komen er een hele rits fruit en groente online van mijn hand! Net zoals de vorige MCALs worden deze patronen iedere vrijdag gepubliceerd.
Alle ins en outs over garens en andere benodigdheden worden gepubliceerd in het eerste bericht op 16 juni.


Deze keer geen mysterie, maar wel superleuk. Jullie hebben vast wel iemand in de buurt of familie die van spelen houdt!

Maak je eigen fruitmand of groentekraam..

Zet de data in je agenda en doe lekker mee! Wil je Kobus het Konijn haken? Die vind je hier!

Daarnaast is dit even het laatste blogbericht tot de start van de CAL. Maandag begint voor mij de examenperiode met het nakijken van het examen van mijn 6vwo klassen. Ik neem even wat rust voor mezelf op de blog.

Zie je snel! Ik ben wel aan het delen/publiceren op Facebook en Instagram :)




~~~~~~

Will you come on a crochet journey with me? As of Friday June 16th I am inviting you for a "Fruit & Veggies" CAL featuring crocheted fruits and veggies designed by yours truly!

My daughter got a mini store last year for her birthday and while I started making things for her and her brother, I never published the pattterns....

Last month I dived in and designed a few more and they are now collected in a CAL! As you might know if you have been following me for a while I host a CAL or MCAL twice a year and during that CAL I publish a pattern or part of a pattern once every week. Friday is publishing day!

The first part, on yarns and such, will go live on June 7th.

This is the first non-MCAL but I hope I got you tickled with the picture above :)

Make your own fruitbasket or veggie market stall...

Save the date and hook along! Want to make Kobus the Bunny? You can find him here!

Also this will be the last post until June 16th as my GSCE starts on Monday. I will be in charge of correcting my 12th grade work and I need a lot of time to do it! So I will see you soon! I will be around on Facebook and Instagram in the mean time :)




xxx
Barbara

Follow me
Blogger Tricks

1 opmerking:

  1. Leuk om een mandje groenten en fruit te haken. Het ziet er op de foto echt leuk uit. Maar voor nu wens ik je veel wijsheid voor die examens. Het lijkt me een fikse klus om al dat nakijkwerk goed te doen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx