woensdag 19 april 2017

Chit Chat Wednesday: African Flower Inspiratie // African Flower Inspiration




Mijn African Flower deken ligt eigenlijk al veel te lang op zolder, maar onze Mies blijkt soms te kauwen op de gehaakte dekens.... Ik ben er nog steeds trots dat ik deze deken heb gehaakt! Wat een prachtdeken!

Het leuke is dat ik koos voor een donkerblauwe rand per hexagon zodat qua kleuren de bloemen er uit zouden springen. De foto eronder vond ik vandaag op Pinterest en wauwie, wat een knapperd! Deze mevrouw heeft juist een andere keuze gemaakt zodat je kleurverloop ziet. Ik vind het prachtig!

Het is eigenlijk een beroemd patroon dat tijdloos is... Heb jij deze deken toevallig gemaakt? Of misschien de knuffels van Heidibears? Ik ben nieuwsgierig :)

p.s. al mijn foto's zijn te pinnen op Pinterest!

~~~~~~

My African Flower Hexagon blanket is spending way too much time in the attic lately... I've caugth Mies chewing on my other crocheted blanket and I didn't want to submit my treasure to her teeth.... I am still very proud of making AND finishing this blanket. It's gorgeous.

The funny thing is I found the second picture on Pinterest today. This lady hasn't chosen to let the flowers stand out (as I did) but have it more of an ombre overall finish. I love it!!!

It is such a timeless pattern. Did you have a go at these hexagons for a blanket? Or did you maybe make a Heidibears toy? Would love to hear!


xxxxxxx
Barbara

p.s. all my pics are pinnable for future reference!


Follow me

2 opmerkingen:

  1. Mooie manier van joinen op die bovenste foto! Een african flower deken staat óók nog op mijn wil ik maken lijst *U* Lieve Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig deken! Wat een werk heb je hier wel niet aan gehad. Petje af voor jou! Groetjes Tinne

    BeantwoordenVerwijderen

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx