vrijdag 9 september 2016

Pattern: Kobus the Bunny


Kobus Konijn is een beetje verlegen.....
Hij wil zich graag aan jullie voorstellen.. Is hij niet lief? Ik vind hem zo schattig geworden!

Kobus gaat ook nog een paar vriendjes krijgen, maar voor nu is hij alleen. Ook gaat hij binnenkort lekker tuinieren en komt er een groente tuintje.

Wil jij Kobus haken? Dat kan! Zoals je van me gewend bent kun je onderaan de blogpost het patroon downloaden.

Veel plezier!

*Delen is lief*


~~~~~~

Kobus the Bunny is a little bit shy.....
He does want to meet you all! Isn't he the cutest? He turned out pretty wel

Kobus is going to get a few friends in the future but for now he is on his own (aaaw). He will get his own vegetable garden soon though. It'll be fun.

Do you want to hook Kobus? You can! As with all my patterns, Kobus can downloaded through the link below.

Have fun!

*Sharing is appreciated*




xxxx
Barbara



4 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Ik vind de naam zo goed bij hem passen!! Ik ben benieuwd naar z'n vriendjes en tuintje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, wat een leuk konijntje! Ik ben benieuwd wie zijn vriendjes worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb je genomineerd voor One Lovely Blog Award. Het is geen verplichting, dus voel je vrij. Kijk voor de regels op http://met-naald-en-draad.blogspot.nl/2016/09/one-lovely-blog-award.html.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goede morgen ben helemaal weg van jekonijn met wortel maar
    Ik ben 81jaar en pas een tablet gekregen en geen printer hoe kom ik dan aan het patroon
    Zie mijn al met haakwerk op schoot en tablet er bij en lezen maar zijn hier ookpatronen te koop
    Met vriedelijke groet corrie elbers kerkweg 10a zuidland mail corrie.elbers@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx