donderdag 14 april 2016

Life as it is, one day at a time!


Ik neem tot de tweede week van mei een stapje terug. Ik kom elke dag tijd tekort en werk (oftewel school) vraagt enorm veel tijd... De examentijd is aangebroken. Helaas lukt het me hierdoor niet om de computer open te klappen en rustig te bloggen. En helaas blijven nu ideeen even liggen... omdat wel probeer te posten en dus geen tijd heb om te haken en te relaxen als het nodig is. Vandaag lukte het weer sinds lange tijd.... maar dan maar heel eventjes. En dat is te weinig om genoeg energie te krijgen en mijn stressgevoelens te verminderen.

Op de zaterdag is er wel de linkparty, maar verder is het heel even stil. Ik moet energie opbouwen en dat gaat lastig nu als ik alle ballen omhoog blijf houden. Achter de schermen wordt er wel druk gewerkt aan nieuwe dingen dus ik beloof je, ik ben niet lang weg! Ik vind het nog steeds veel te leuk.

Wil je wel een dagelijkse portie "Zomaar een dag" haken-in-beeld? Kom dan langs op Instagram en Facebook want even een leuk haakkiekje lukt me gelukkig wel :)

Tot snel!

~~~~~~

I am taking a blog break. It has been very stressful the last few weeks and I am getting nearer to the point that I will have a completely empty battery. And that is not something I want to happen! Too much time is taken up by school and the blog and I need some time to invest in myself and relax. I am coping with too much anxiety and stress at the moment unfortunately.

I am not away for long. I will be back in the second week of May after my May vacation. The only thing happening here will be the Saturday Link party and on my break I will be rethinking the goal of my blog and my blogging schedule. I won't be away for long!

If you would like to keep in touch and have a daily dose of "Zomaar Een Dag" and my crochet tidbits then hop over to my Facebook page or my Instagram profile. I will be posting there daily, just because I like to be there and it takes up only small amounts of time.

See you there and see you soon!



xx
Barbara  

 

3 opmerkingen:

  1. Neem zoveel tijd als nodig. Soms gaan andere dingen voor... Ik ga je volgen op Instagram!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mens kan nu eenmaal niet alles tegelijk doen en examentijd in het onderwijs is gewoon superdruk. Succes ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens je veel innerlijke rust de komende tijd. Lekker haken ter ontspanning, zonder verplichtingen.
    Liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen

I would love it if you leave a comment! Thank you so much for visiting xXx